Jul snart?

Minigrisarna hade vuxit och blivit stora, men annars var det sig likt på Lisebergs julmarknad igår. Jag och Sofi smällde i oss varsin dyr kola och spanska våfflor, sen gick vi runt och mådde illa. Det var ganska mysigt, men jag kände inte julstämningen som jag brukar... är det för att jag börjar bli gammal? eller för att det är barmark och plusgrader kanske.

Jag och Åsa  har nu tagit första steget (eller ja...Åsa tog steget) mot en JUNIS-fri fritid! Får se hur det går...

I Norge dricker man visst kaffe med buljong. Märkligt.

Kommentarer
Postat av: åsa

om det är för att du är gammal kommer det gå över om två år när du blir ännu äldre. då kommer du grina för att du inte har nån julgran, och om du har bestämt dig för att sluta äta gris kommer du rucka på reglerna och äta skinka igen bara för att det faktiskt är jul! tro mig!! (jag har blivit en traditionsivrartant, hjäääeelp!)

jag och stefan ska fira att det är sista junistisdagen på tisdag. vi borde göra en heldag av den dagen, tycker jag! elfte december, oh yeah!

Postat av: Ailomarianne

Very nice site. Will sure visit again.

2008-10-15 @ 11:10:15
URL: http://ailomarianne.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback