Täppt i däsad

Suck...
Har blivit skitförkyld. Inget jag äter har någon smak, det är lite trist. Kommer ihåg på Wendelsberg när Sofi till och med tappade smaksinnet för chips! Då var det kris...

Såg en gammal Idol på vagnen idag. Kom först inte på vad han hette, men googlade på "Idol 2004" och hittade Fillip Williams och hans egna hemsida... Hahaha, han tror att han är kändis. Eller är han det? Det kanske är jag som inte har nån som helst koll?... (Meddela mig i så fall)

Idag vill jag på begäran dedikera lite kärlek till kanske världens bästa fjolla.
Fredrik, det är bra att du finns där på MSN och håller mig sällskap. Jag ska skaffa ett liv, jag lovar...snart. Men du, kom och hälsa på mig nån gång, jag saknar dig...

Micke Persbrandt på femman. Han är så överskattad. Och jag är en bitter tant.


Kommentarer
Postat av: Sofi

Ja, det är HEMSKT när smaken försvinner, då kan man lika gärna gå i ide under tiden.

Men Persbrandt är ju INTE överskattad, han är bäst! :D

Postat av: Olle The Fu

Nejdå! Du är min lella ljuving!!

2006-12-19 @ 23:31:11
URL: http://olleblom.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback