En fredag och en lördag

Jag fortsatte min simmarkarriär på Lundbybadet igår. Tyvärr var det vattengympa i bassängen samtidigt. En överdrivet entusiastisk instruktör hoppade omkring vid kanten och pressade de stackars gamla tanterna i vattnet att kämpa hårdare. I bakgrunden spelades populärmusik... Drängarnas "Om du vill bli min fru" blev droppen som fick min tålamodsbägare att rinna över. Jag gick upp.

Tobbe ringde och sa att det hade kommit ett brev till mig, så på eftermiddagen åkte jag hem till Sven och honom och hämtade det, och fick lite fika och skvaller på köpet. Sven tror att vi alla kommer flytta ner under vattnet då det inte går att leva på land längre, när miljöförstöringen nått klimax. Människor kommer bo i några slags glasburar och äta sjögräs... Jag är skeptisk.

Jag och Magnus har upptäckt världens godaste läsk. Schweppes Caribez. Mmm... Den ville vi ha igår kväll, så jag gick in på Backaplans enorma Coop Forum. Det skulle jag inte ha gjort, köerna var flera mil långa... Jag fattar inte att ALLA åker och handlar samtidigt! Men vi fick våran dricka i alla fall, och på kvällen blev det traditionellt Idol-mys.

För övrigt såg vi Idolerna idag också, de hade spelning och signering i Nordstan. Stackars Snäckan tog i så han nästan sprack, men publiken var inte alls på... När Danny kom in på scenen däremot, då blev det drag i småtjejerna. 

Kommentarer
Postat av: Foundhiddenpalms

Excellent site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback