En torsdag

Aoo, jag har så ont i ryggen, vilken klenis jag är! Jag vill ha massa massage...
Igår jobbade jag tio timmar på SDR-lagret... Under hela dagen var stereon på. Hårdrock, sen hiphop sen hårdrock igen. Och sen hiphop. (Fronda verkar förresten vara en synnerligen konstig människa...)
Det kanske inte verkar så roligt att packa och sortera reklam, men jag gillar det faktiskt. Och nu verkar det äntligen som att jag ska få jobba lite mer. Så fort jag kommer hem från Island ska vi göra nåt slags schema...jihoo!

Men som sagt, jag måste träna mer så jag blir stor och stark och orkar alla tunga lyft. Jag började idag, var och simmade i Lundbybadet. Det var inte lika bra som Valhallabadet, men det ligger på Hisingen så det får duga. Ska köpa något klippkort nästa gång.
Jag kom nyss hem från min nya norska kompis Carina (som låter helt svensk och som är Jehovas vittne, men inte alls konstig...) Vi gick igenom hennes köksskåp och jag fick en massa praktiska saker som hon ändå skulle göra sig av med, hon är så snäll!

Ikväll är det Pumpen på JUNIS, men jag tänker inte gå... Jag har lite dåligt samvete över att jag engagerar mig så lite det bara går i rörelsen nu, men jag orkar bara inte. Kanske hittar jag motivation när vi åker till Island.

Det var action på spårvagnen idag. Först kontrollanter (jag har månadskort, puh!..) Sen såna där Västtrafik-intervjuare (som frågar vart man kommer från, vart man ska, vad man gör, "ungefär hur gammal man är på en skala", osv. Jag fick sitta och vänta nästan hela vägen hem innan den ena äntligen kom till mig... Det är tydligen ett 5-månadersprojekt som ett statistikföretag gör, och hon som intervjuade mig hade fått jobbet jättelätt. Det hade kanske varit nåt att jobba med, intervjuer. Men inte över telefon!

Om en månad kommer familjen och hälsar på, det ska bli kul. Jul på Liseberg och annat mys. Och syskonen kommer bo hos mig. Jag tror jag uppskattar dem mer på avstånd än när jag bor "hemma".

Kommentarer
Postat av: åsa

fronda är en hög med bajs.

Postat av: Nicolaiemine

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2009-03-27 @ 09:46:52
URL: http://nicolaiemine.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback