Ganska bra tider

Tillbaka i verkligheten. Island var roligt, men det är skönt att vara hemma igen. Måndag tisdag onsdag har jag packat och sorterat reklam... Det har gått bra, jag trivs helt okej, men...jag vill ha ett annat jobb! Ett riktigt. Idag fick jag mejl från Netto, de vill inte ha mig. Tjänsten är tillsatt med annan sökande. Suck.

Men utöver jobbekymmer är det bra. Jag och Petra D (som var på besök hos släktingar i Göteborg) lunchade och julshoppade. Jag hittade en massa fina klappar...
Jag råkade halvlova att komma på Örebro-JUNIS sportlovsläger i vinter. Hoppas jag inte ångrar mig... Det kan nog vara kul.

Något som inte var så himla kul var JUNIS-skiten i tisdags. Jag var ensam ledare och kidsen ville inte göra som jag ville. Och jag var så trött att jag bara släppte allt, dåligt ledarskap var ordet... Men snart är Åsa hemma från Kambodja igen. Jag tror hon är en ängel.

Idol-final imorgon, Erik vinner såklart. Tror jag. Nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback