Island luktar skit...

...men det ær trevligt ænda. Överallt stinker det av svavel, lukten kænns ungefær som den i Bajamajorna pa festival...
Vædret (om jag nu ska vara trakig och skriva om sadant) ær bra. Kallt, ibland soligt, ibland inte. Tur att jag tog med langkalsongerna!
Pa vandrarhemmet hær i Reykjavik finns nagra datorer man kan lana en stund, sa jag snabbloggar lite. Under dessa dagar som gatt har vi gjort Reykjavik city, varit pa bilexpedition i södra och væstra delarna av ön, bott i fjællstuga (dær jag ramlade pa trappen och slog mig rejælt pa laret..ajaj), badat i Bla Lagunen med 40-gradigt vatten, mm.
Jag længtar lite efter att sova i min egen sæng, utan sovsæck...
Imorgon ær det sista dagen hær. Vi ska utværdera, kæka middag och se en film om vulkaner. Jiha!
Sen hem igen, och pa mandag væntar det fantastiska SDR-lagret pa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback