Island nästa

Nu är det inte långt kvar, ungefär femton timmar tills planet lyfter. Jag har precis packat klart, det hoppas jag i alla fall. Svårast var kläderna... Ska jag ha jättevarma kläder, eller räcker vind- och vattentäta? Jag är i alla fall väldigt nöjd med storleken på väskan, jag packar minimalt.
Provade Evas kängor idag, men de var lite för trånga, synd. Det får funka med joggingskor på ön...
Jag borde vara mer res-febrig, men det känns...ingenting. Ska såklart bli kul att åka iväg men inte jiiiihoo. Ändrar kanske inställning imorgon.
För några dagar sedan växlade jag pengar på Forex. Han i kassan trodde nog att jag var lite efterbliven... Lite pinsamt. Men jag kan ha kul åt det i efterhand.

"Ett herrans liv" på Kanal 5 nu... Det är inte så himla kul. Inte som "Hundra höjdare". Men lite. Robert Gustavsson är bra. Varför är det så mycket reklam om choklad hela tiden!? Jag vill ha!

Magnus kom hit igår också, det var skönt att vi fick träffas igen innan resan. Hur ska man göra för att peppa någon som har bekymmer eller är ledsen? Ibland får jag för mig att jag är bra på sånt, men inte nu... Snart är det december, då ska jag ge honom en egenpysslad adventspresent, för han är bäst. Bättre än bäst.




Kommentarer
Postat av: Fabianveronika

Very nice site. Well laid out.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback