Nöjd

Axlarna värker efter gårdagens storhandling. Var på Coop och utnyttjade lite rabattkuponger... Hon som satt i kassan var ...inte världens snabbaste. Det blev en liten kö bakom mig, och jag hörde hur folk liksom suckade inombords.
Men billigt blev det, och trots att det var oerhört tungt att bära hem kassarna kände jag mig nöjd. Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse, och är den grund varpå samhället vilar...

Idag har jag fått Internet tillbaka! Per på Comhem:s bredbandssupport lät mig gå före 27 personer i kön, dagens ros till honom!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hej gumman! Jätte fin sida, roligt att det är just du som har denna! Pussar

ps. Vad tråkigt att det bröts där, jag gick in på msn för att kolla om du kanske tänkte samma sak som jag, men du var inte där...det kan kanske tyckas konstigt att jag skriver här kanske borde skriva till din mail istället....men skitsamma, det verkar kul att skriva här! Vi kör på tacos och bio i morgon då, har du möjlighet att kolla upp filmen och boka kanske:)? Om jag inte hittar någon laddare så går jag in här vid fyra-tiden ifall det skulle vara något viktigt, annars kommer jag till dig efter skolan..bacioni!

2006-11-07 @ 23:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback