Tuggummitatuering

Jag har tatuerat min arm...
Ingen tribal, inget ankare, inga eldflammor. Nej, tre lila björnar var vad jag fastnade för. Ju mer jag tittar på den, desto flummigare och konstigare blir den.
Den största björnen har blå tröja och keps (eller om det är en rosett). I handen har han en stor svamp (varför tänker jag Magic Mushroom..?). Den andra björnen, som liksom hänger sig fast bakom den första är ganska fet, och har inget på sig förutom en medalj, och den tredje går bara längst bak och ser jättelycklig ut.
Knäppt.
Andra knäppa saker:

  • Killen som stod och dansade någon sorts robotdans för sig själv i Nordstan förut idag.
  • Killen som hade paraplyet uppfällt över sig, INNE i busskuren.
  • Killen i bussen igår som ville läsa "en festlig ramsa ur Korinterbreven" .
  • Killen i 5:ans "Till Salu", han som inte kan något....
  • Killen i Mölnlycke vars liv kretsar kring dansbandet Barbados.

och, öh....

  • Gasspisar





Kommentarer
Postat av: Robin

Hej! Var fick du tag på din tuggumitatuering??? Jag är i desperat behov! VI är ett gäng som tänkte köra det temat på fredag... jättetacksam för hjälp! [email protected]

2009-01-27 @ 19:18:30
Postat av: Glennolea

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2010-02-22 @ 10:11:16
URL: http://glennolea.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback