300 kilo!

Jag vet att jag borde äta riktig lunch, men det är ju mycket godare med mjölk och crunchy.

Jag var i Floda idag, på veckans sista skola. Nu är det äntligen helg! Men vad möter jag i trappen när jag kommer hem? 300 kilo reklam! Jag ljuger inte! Hur ska jag hinna dela ut allt nu i helgen, imorgon är det ju årsmöte i Grästorp och kalas hos Sara. Och på söndag ska jag komma tidigare till SDR och lära mig mina nya uppgifter. Plus att jag vill träffa Olle lite. Det blir stressigt.

Måste fixa mitt stökiga skrivbord nu... kvitton och papper överallt.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vi såg en fasan igår, nånstans mellan Borås och Skövde. Också en väldigt exotisk upplevelse!

Är Olle hemma säger du? Är i Västerås, så man kanske springer in i honom om han tänker sig hit... Eller det kanske han inte ska?

Fick mail av Eva om återträffen också, hur blir det med den? Ha det så bra!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback