Amerikansk sitcom-frilla-kvinnan

Jag har en ny frisyr. Fast den är knappt nån frisyr egentligen, men håret är kortare och det känns bra. Den konstiga nya luggen växer väl ut... (Jag ser ut lite som nån i en amerikansk serie från nittiotalet) Klippte mig i Ljungskile hos en jättebra frisör, i jämförelse med Magnus tant. En lite pinsam grej hände (inte så pinsam för mig, men för Magnus). När jag satt och blev frissad satt Magnus i en fåtölj och väntade. En tant sprang runt och letade efter sin borttappade plånbok, men hittade den inte. När hon varit ute i bilen och letat och kommit in igen säger Magnus plötsligt " Oj, hej, är det den här eller?". Då har han suttit och hållt i den för han trodde det var min. Tanten blev lite misstänksam, men tog den och gick... 

Nu är jag hemma en kortis och tvättar, ska tillbaka sen till mysiga Ljungskile och familjen Lindberg. De köpte en ny TV igår, en platt och flashig, så det var nästan mer spännande att se på själva TV-apparaten än på Chelsea-Valencia (jag hade förresten tyckt det var mer spännande att se på den gamla trasiga TV:n än på fotbollsmatchen...menmen, man får ta seden dit man kommer)

Sara och jag åt sushi och kollade på skor idag, det var kul att träffa henne. Hon hade en ny flummbok, typ "Var du än går är du där", sånt som hon alltid läser.
Sen åkte jag till Liseberg och träffade två personer från spelavdelningen, blev intervjuad en gång till! Nästa fredag ringer de och säger om det blir något... hoppashoppashoppas. Kanske blir chipshjulet hela sommaren, Sofi!

Glasögonen är självklart inte klara än... och nu har Aktuell Optik helgstängt ända till tisdag. Piss. Först tyckte jag att de var bra, men de är ju så sega!

Vill köpa en påskpresent till Magnus... men jag vet inte vad. Godisägg är kanske lite... vanligt?

Kommentarer
Postat av: Sofi

Åh, yes, om du får jobb vid chipshjulet fixar du en big bauta-chipspåse till mig va? :D

Postat av: Niklaselida

God bless you

2009-04-07 @ 11:44:21
URL: http://niklaselida.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback