Åttiotalsmannen

Jag snabbloggar lite...bara för att få det gjort.  Är i Ljungskile nu. Vi harr ätit lyxfrukost, zappat och spelat snake på TV:n (inte jag).
Igår kom vi hit och överraskade Magnus föräldrar, jag kunde inte tyda om det var positivt eller inte... men jag tror att de blev ganska glada.

Jag har hunnit vara i Örebro en liten stund också. I Garphyttan och i Kumla på morfars begravning. Det kändes väldigt bra att jag åkte dit. Innan har alla känslor gömt sig nånstans och jag har inte kännt sorgen direkt, men när vi samlades där, hela den stora familjen och alla hans vänner blev det så påtagligt att han är borta nu, men att han har fått det bra nån annanstans. Tänker mycket på mormor nu, hon var så ledsen. Men jag vet att hon är stark och att hon har många vänner omkring sig.

Kom hem på lördagkvällen igen, kollade på TV i min ensamhet.
Sen på söndagen hade jag en riktig aktivitetsdag (nu måste jag skriva om detta för att göra mig lite märkvärdig). Delade ut reklamen på morgonen, sen ringde Sofi och ville gå ut och gå. Det gjorde vi, gick i skogen och lyssnade på marsvin/grodor, kollade på en sjö och sen en till, eller om det var samma.
På eftermiddagen simmade jag, och det var helt fantastiskt! Bara jag och en människa till i bassängen! Har aldrig varit med om nåt liknande i Lundbybadet. Men nu vet jag, det är på söndagar vi tre man ska bada.
Och på kvällen efter en go pizza slappade jag mad Magnus på Wendelsberg.

Vi var hos världens sämsta frisör igår för övrigt. Hon klippte Magnus i nån åttiotalsyuppifrilla. Han var knäckt i flera timmar, men sen kom han på att kan kunde kamma snelugg så blev det mer som ...ja, nån stilig man från sextiotalet typ. Imorse när han vaknade var det jättefint. Han är så snygg :)
Jag blev inte klippt, vågade inte sätta mig i hennes stol (vi sa att vi hade bråttom till bussen...)

Nu ska vi på utflykt till Lysekil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback