En dag till

Dagen började surt. Vi gick upp klockan sex fast vi inte orkade, och jag gnällde hela vägen på bussen. Varför är han så tolerant? Han borde skälla ut mig, säga att jag är barnslig och dum...

Jag får inte tag i rektorer jag vill få tag i, och jag har ingen mat med mig. Men annars så är det väl egentligen inte så dåligt nu. Jag och Stures barnbarn har lekt bokstavsleken, och snart är det helg igen. Lång helg.
Lite nervös för lördagen. Magnus vill att jag ska följa med på klassfest. Aaa, hur ska jag vara, vad ska jag säga, vad ska jag ha på mig, vem är jag!? Och varför är jag rädd för teaterfolk?


Igår ringde nån från en tobak- och spelbutik i Partille och frågade om jag ville ha extrajobb där. Jag sa nej tack fråga igen efter sommaren, ungefär. Kanske borde tackat ja. Jag är knäpp ibland. 

Biljetterna till Örebro är bokade. 11 juni och några dagar framåt. Hoppas vi inte blir rastlösa, utan hittar på en massa grejer. Åker till stadsparken och Svampen och... Gustasvik? Eller vad kan man göra mer?


Kyrkklockorna ringer i Rådakyrkan, jag älskar kyrkklockor. Topp tre mysiga ljud (som man blir "ryslig" av):
3. Körer

2. Kyrkklockor

1. Magnus panikskratt :P


Kommentarer
Postat av: Sofi

Teaterfolk är läskiga! Håll dig borta från dem!

Postat av: Petra

Rynningeviken/rävgången är riktigt fint. Dit borde ni åka och bara vara en dag. Härlig natur utan statsstress!

2007-04-27 @ 14:05:20
Postat av: Alexandra

Åååå.... en kort sorts struts!!!!
Me love!! Snälla vi ser den snart???
Jag är en kort sorts struts som kallas EMU....

2007-04-27 @ 22:29:32
URL: http://alexandra86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback