Fryser!

Å, jag är så kall! Nu har jag delat ut all reklam, det tog fem timmar ungefär. Snöblandat regn nästan hela tiden. Burr... Och min kropp är helt slut.
Ska ta ett bad och äta nåt (nåt nyttigt, nu får det vara slut på påsk-frosseriet), och kolla på gissa vad? Nu är jag färdig med säsong ett. Vi såg sista avsnittet i Ljungskile, ooohh vad spännande slut...

Magnus farmor Gullan kom till Ljungskile igår, hon var rolig. Hörde jättedåligt, men var ganska pigg och så (hon är 92 år tror jag). Vi åkte till Uddevalla och gick på "miljardsatsningsstrandpromenaden", men det blåste lite för mycket för henne. Hon var lik min farmor på nåt sätt... Så där stöddig och kaxig, fast snäll. Till exempel när Fille sa till henne (eller skrek, man fick prata väldigt högt) att "IKVÄLL BLIR DET DIABILDER PÅ DUK!" ¨så svarade hon inte "Å, vad roligt, bilder på barnbarnen..." utan "Nää, är det de där bilderna som vi sett så många gånger? De ser vi ju alltid på..." Och när vi kollade på Elfsborg-Malmö, undrade hon om det var ett etiopiskt lag (för det var nån mörk kille med...)
Jag och Magnus får hälsa på henne i Örgryte nån dag, och sen när jag flyttar kan hon och jag bli bästisar.

Vi såg på Strandvaskaren igår. Inte alls läskig. Bara lite. Å, vad töntig jag är. Men han höll om mig :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha... i know! Ska du springa iår?

2007-04-10 @ 07:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback