Hej jag är (oftast) en surpuppa

Ja, jag fegade ur. Följde inte med till teatermänniskofesten... det gör jag en annan gång. Kanske. Jag sa att jag var trött (och det är i och för sig sant).

Istället får det bli lite Lost, finns inget kul på TV:n. Det tar nog inte så lång tid innan jag somnar i alla fall, jag är helt slut efter Junisminilägret vi hade igår kväll och natt. Nio småtjejer är mycket jobbigare än man kan tro! Svär och gormar åt varandra och gömmer varandras saker... Men vi hade ju kul och mysigt också. Bakade och lagade tacos ihop, såg film och lekte. Det är kul att de uppskattar det vi gör.

Saker att sucka åt/över/för.
Martin har fyllt år, men jag har glömt posta kortet. Nu kommer det jättesent. Dumt av mig.
Mitt busskort har gått ut och jag glömde ladda om det. Dumt det också. Fick ju betala fyrtio kronor för att komma från Mölnlycke idag!
Jag har inte lagat mat på länge och köper utemat för ofta nu. Igår till exempel hade jag ingen matlåda, så jag gick till matsalen på Wendelsberg. Det brukar vara gott så jag köpte lunch för 60 spänn. Det var bacon inbakat i färs och smördeg. Blä.
Elräkningen kom igår. 603 kronor - för bara nätet! Sen kommer snart fakturan från Plusenergi också...
Jag har inte delat reklamen idag, så imorgon måste jag ut. Det börjar säkert regna också, som vanligt.
En massa Junisbarn har mig på MSN, och jag kan inte strunta i dem när de skriver...
Suck.

Måste kolla om jag har nåt onyttigt att äta. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Elin

Kom på att ja aldrig svarade på ditt sms... jag har inte helt bestämt mig om den 25e, men vill egentligen komma. Ska kolla upp var vi ska vara med skolan i jkpg, o se om ja kommer hinna me tåget :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback