I mitt eget blue Hawa-a-aii...

Otursdag? Njae, jag vet inte. Ganska tråkig i alla fall. Jag har passat Bella, vi var ute och gick i flera timmar. Kollat några avsnitt av Lost (och fler ska det bli).
Grannen spelar dansbandsmusik jättehögt. ...blue Hawaii...i mitt eget blue Hawaii... Stackars människa.
Jag hittade en nyckel utanför porten idag. Tänkte att det var nåns i huset, så jag ringde på en dörr. Efter en lång stund öppnade en kille, yrvaken och utan tröja. Det var inte hans. Jag bad om ursäkt för att jag väckt honom och kände mig lite dum. Vågade inte plinga på hos nån mer...

Olle ringde, det var kul. Men min röst var knäpp för jag har inte pratat nåt idag, bara lite bäbisspråk med Bella. Och just det, med barnen på dagiset här utanför, de ville klappa hunden och mata den med mossa och gräs. Jag sa att hon inte var nåt får, men de ville ändå.
Kul att Olle kommer snart i alla fall. Med sina norska cp-barn. En konstig grej: han har aldrig varit i övernattningsrummet på Wendelsberg. Han som har gjort och sett det mesta...

Det är kanske en otursdag ändå. De har inte ringt från Liseberg. Kanske är de bara sega, har mycket att göra... Men det är ju fredag, och de skulle ju ringa på fredag! Åh, vad besviken jag blir om jag inte får det jobbet... Vad gör jag om jag inte hittar sommarjobb? Om varken jag eller Magnus ska jobba kommer vi ju inte ha råd att göra nåt.

Jag har de nya glasögonen nu. Det är också en besvikelse. Ja, de är ju snygga, men jag ser inget! Jag var beredd på att det skulle vara suddigt i början, men inte så här! Jag har haft dem sen igår vi fyratiden, och ögonen har inte ställt om sig än. Jag får ont i ögonen och huvudet, tror att det är fel på dem. Jobbigt! Jag vill verkligen inte gå och krångla ännu mer...och absolut inte betala mer. Testar ett tag till.


Kommentarer
Postat av: marre

Haha ! men den låten är ju bra ! lite farmorig o sånt bra

2007-04-23 @ 22:01:58
Postat av: marre

Haha ! men den låten är ju bra ! lite farmorig o sånt bra

2007-04-23 @ 22:01:58
Postat av: Adam Sandler

very intersting site ..congratulation..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback