Junis eller bal?

Aaa! Jag gjorde nyss en fasansfull upptäckt... Jag och Åsa har bokat in Junisverksamhet samma kväll som cricketbalen, katastrof! Hoppas lokalen är ledig någon annan dag den veckan, annars blir det krisigt.

En till skola inplanerad. Bara jag väl får tag på rektorerna så brukar det fixa sig... men alla är ju så upptagna. Räknade lite på hur många dagar det är kvar, och jag behöver minst 15 skolbesök till.

Bella och jag åkte jättemycket spårvagn igår, hon fick öva på att vara social med andra hundar (gick ganska bra). Vi var i Junislokalen och lekte med en orange flörtkula. Det är nästan bättre att leka där med hundar än med barn.

Nu väntar nog Åsa.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Förra året var jag ju faktiskt den enda i klassen som prioriterade Junis framför cricketbalen. Så duktig man var på den tiden...

Postat av: Anna

Mm du, så duktig är inte jag. Vi kör Junis kvällen efter istället :)

2007-04-27 @ 11:09:35
Postat av: Jakesixdegrees

Very Good Directory !!!
Keep It Up.

2007-12-26 @ 20:13:08
URL: http://jakesixdegrees.blogspot.com
Postat av: Autoblue

Hello! Very interesting and professional site.

2009-09-25 @ 11:56:23
URL: http://autoblue.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback