Lite

Det har aldrig varit så stressigt på SDR som igår. Jag ringde som en tok i slutet och prick klockan nio var vi klara. Skönt att inte behöva gå dit förrän på söndag. Skulle få hjärtfel annars.
Ikväll tänker jag ta det lugnt och ha TV-kväll. Se en massa kul skitprogram och zappa och slappa. Kanske diska också, men mest inte.
Det finns en risk att jag kommer lata mig imorgon också. Bella ska vara hos mig hela dagen, vi ska åka till Mölndal en stund (förbereda Junislägret), och så ska vi säkert leka med bollen som piper.

Idag jobbar jag ett tag till, ska till Landvetter snart och visa materialet på nån konferens...läskigt.

En grej till. Ni som är berörda har fått mejl, men vi tar det igen: ANT-fest 25 maj, 18:00, Wendelsberg. KOM DIT!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh, anna... helt fel datum :( jag slutar inte förrän 16.30 i jönköping, kommer aldrig hinna :(

Postat av: Torkelnatalie

Very impressed!

2010-06-30 @ 10:08:12
URL: http://torkelnatalie.3steps.com
Postat av: Torkelnatalie

Very impressed!

2010-06-30 @ 10:08:20
URL: http://torkelnatalie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback