Mycket

Haha, oj... nu blev det plötsligt jag som ska "arrangera" återträffen. Vad det låter seriöst.. Jag tänkte bara hjälpa Björn... 

Rambergsskolan idag, nära och bra, jag behöver inte åka förrän om en timme. Magnus gick nyss, han ska träna spinning i Torslanda. Mysko. 

I helgen var det saker att göra hela tiden. På fredagkvällen blev det lite reklamutdelning. Ängeln hjälpte mig <3 Det kom ut en hund från ett av husen, den största jag nånsin sett! Ungefär som en mindre häst.Tur att Magnus var på avstånd, så rädd som han är för hundar...

Åsa och jag åkte till Grästorp på lördagen. Fick lunch och diplom och blommor och pengar, och under tågväntan gick vi på mysloppis i Herrljunga, där Åsa hittade en cool rymdtelefon för en tjuga. Jag har inte frågat om den funkar. Hoppas det, för jag vill prova ringa från den.

Sara fyllde ett år till i mars, och hade kalas i lördags kväll. Tjejkalas, med pizza och tårta och musik. Trevlig stämning, och mycket folk på liten yta. Nu har jag åkt buss över Älvsborgsbron också, det går ju jättesnabbt att ta sig till Majorna! Vad man nu ska dit och göra...
Jag skulle ju upp och jobba (med reklamskiten) på söndagen så vi åkte inte hem så sent. Men fick jag sova när jag kom hem?... Icke. Lisa ringde halv ett och hade ingenstans att sova. Hon fick komma hit, men hon hittade inte riktigt... Vi tvåtiden var hon här och jag kunde lägga mig igen. Rolig kompis jag är, som somnar när jag får besök :)

Mellan fyra och fem timmar tog det att få ut resten av reklamen, i spöregn och blåst. Stackars mig! Men Lisa var snäll och lagade mat till oss, innan jag åkte iväg till SDR. Jag fick till och med matlåda! Snart ska jag till Borås igen, så jag får lära mig lite mer handarbete, och bli harmonisk.

Nu måste jag göra mig i ordning.

Kommentarer
Postat av: åsa

hej älsklingsanna! telefonen funkar u t m ä r k t! den har en riktig sån klassisk signal och luren passar perfekt ihop med ansiktet! den är en fröjd. kom och ring!

Postat av: Marre

Heeeej ännä ! det var länge sen vi pratade. Hoppas du har det bra i GBG ! hoppas ja kan komma snart :) Läskit dedär me hunden ;) HADE ! /bror PS. hälsa mange

2007-04-23 @ 22:00:50
Postat av: Joachimadina

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2008-09-19 @ 09:21:44
URL: http://joachimadina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback