Segar

Ojoj, segt att komma igång efter lovet. Känner mig helt opepp. Jag vill vara arbetslös och leva på a-kassa och glass och Lost. Men det går visst inte. Man ska jobba. Jag har deklarerat nu förresten, får lite återbäring till sommaren. Det är ju kul.


Vet inte ens vad jag ska skriva. Varför har jag en blogg?


Jag vill att det ska bli fredag och att det ringer i mobilen nån som säger grattis du får jobbet på Liseberg, och du får en miljon i lön och hundra big-bauta chipspåsar till din kompis Sofi också.


Kommentarer
Postat av: Sofi

Åh, jag vill också att nån ska ringa och säga så :D

Postat av: ''Lally''

Mm.. inte lätt, du får ta ut mig på shopping, långa promenader o låta mig äta massa choklad, så ska dte nog gå bra ska du se... ;) hehe

2007-04-11 @ 21:49:18
URL: http://alexandra86.blogg.se/
Postat av: Christianlinea

I like your website alot...its lots of fun...

2008-12-19 @ 17:48:40
URL: http://christianlinea.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback