Sjöviiik

Nej, några skor blev det inte igår, men jättegod indisk mat på Bombay. Sen tog vi en båt och en buss och en vagn för att komma hem. Ibland är det krångligt. Såg Robins och hade det mysigt.

Idag var jag i Sjövik, på en yttepytteskola, träffade bara två lärare och en tjock, trevlig bibliotekarie.

Nu har jag fått mer jobb på SDR igen. Vad var det jag sa!? Att de skulle komma krypandes tillbaka ja, och mycket riktigt, där kom de! Så nu har jag ju lite jobb i sommar. Hoppas jag får löneförhöjning när jag fyller år också...

Jag såg en fasan idag. I Angered. Det kändes exotiskt.


Kommentarer
Postat av: Farsan

Klart att du skall ha löneförhöjning, du som är så duktig. Skickligt av dig att känna igen en fasan!Ha de!!

2007-04-19 @ 20:07:30
Postat av: Anna

Å, har du lärt dig nu! Att kommentera...

2007-04-20 @ 12:17:18
Postat av: Jomaria

Great looking site. It has been helpful. Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback