Beslutsångesten

Svaret kom förut! Jag är antagen till HIG också. Ojojoj, beslutsångest råder nu... Vad ska jag välja? Alla känns lika bra på olika sätt, tror jag... Tänk om alla tre är fel..? Å, jag vet, jag förstorar upp det, men det känns som världens största grej... Jag ska planera framtiden, och det var så länge sen jag hade en framtid, så jag vet inte hur jag ska göra.

De ringde igen från Rävlanda... Jag ska jobba imorgon i alla fall. Smitta ner de redan kräksjuka barnen med snuva. Och säkert åka på vinterkräksjukan själv... 
Jaja, det kanske är bra att aktivera sig lite och inte låtsas om förkylningen. Det enda aktiva jag gjort idag är att dammsuga mitt rum (mycket liten yta) och att gå hundra meter till Hydro och köpa ved (men DET var tungt!). Imorgon kommer lite UNF:are hit och vi ska provelda i öppna spisen... läskigt.

Nu ska jag fundera på framtiden i sju minuter, och sen kolla på TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback