Det är ju inte kräksjukan i alla fall

Skit också... Nu är jag förkyld igen! Rävlandaskolan ringde nyss och frågade om jag kunde jobba idag, men det orkar jag inte :( Och jag som tänkt simma också... jag kan ju inte säga nej till jobb och sen åka och träna... eller?

Nu väntar jag med spänning på beskedet från Högskolan i Gävle. Trodde svaret skulle kommit upp på min Studera-sida idag, men det hade det visst inte...

Igår hade jag en mysig namnsdag. Jag gick aldrig till kyrkan som jag tänkt (har fått nån sorts kyrklängtan såhär i adventstid, jag har alldeles för lite helig ande i mig..), kanske blir nästa söndag, eller till lucia? Däremot handlade jag mat, och fixade och städade lite. Klädde minijulgranen! Joggade en stund, och sen kollade jag på Al Gores klimatdokumentär. Den var bra, jag blev lika berörd som vanligt av info om klimatkatastrofer och global uppvärmning = jag grinade.
Och sen kom Magnus på finmiddag, finlax och finklyftpotatis. Vi hade till och med findricka i finglas. För att det inte skulle gå överstyr med finliret åt vi i TV-soffan. Fem myror, Julkalendern, Andra Avenyn, Sportspegeln och Alpina världscupen. En fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback