Heja mig

Åå, nu blir jag besviken... Jag tyckte ju det skulle bli kul att träffa UNF:arna i dag och baka och dricka glögg och tända eld på huset. Men det var för få som kunde :( Nu får jag sätta i mig alla mandlar och russin själv som tröst.

Förresten har jag redan tröstätit sushi idag. Det var så synd om mig utanför Netto. Jag missade vagnen OCH min påse med torkade tranbär gick sönder i botten och alla trillade ut på marken innan jag hunnit smaka ett enda! Det kändes äckligt att plocka upp dem. Eller egentligen, om jag ska vara ärlig hade det nog varit okej att plocka upp några om jag varit ensam, men det gick förbi folk hela tiden... Så det blev california rolls för hela slanten.

Jobbade i fyran och femman idag, gick ganska smärtfritt. Men varför skapade människan sudd, pennor och linjaler förresten? De är ju som gjorda för att gömma och kasta på varandra på mattelektionen. Eller sno och gömma i fickan eller luvan eller byxbenet(!), för att få uppmärksamhet från nån tjej en liten stund... Ska dit imorgon igen. Fast till förskoleklassen, det är kul! Och det är ju bra att jag får lite pengar :)

Beslutsångesten är stark idag med, men jag har valt bort Gävle. Nu står det mellan Capella och Enköping (som jag inte vet 100% säkert om jag är antagen till, bara 99...). Och Capella vill ha svar imorgon. Stressigt värre.

Kommentarer
Postat av: Sanderida

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback