Huvudet

Idag såg jag nåt mysko på Liseberg-stationen när jag väntade på pendeln till Rävlanda. En tjej som satt på en väntbänk hade ett huvud i knät, typ från en skyltdocka. Hon satt och klappade det, och körde fingrarna genom det bruna lockiga håret. Undrar varför?

Jobbet var kul idag. Vi spelade UNO och Twister, lekte pantgömme OCH jag fick två fula teckningar av barnen. Dessutom var det jag som stängde, så jag kunde gå när de sista barnen gått, alltså trekvart innan det som stod på schemat.

Nu vill jag dricka te och läsa Juloratoriet.


Kommentarer
Postat av: PissLisa

VILL du läsa juloratoriet?

2007-12-04 @ 15:36:11
Postat av: Anna

Ja, det är klart...

Postat av: Geireli

love the web site lots of luck love to see more poems

2008-08-26 @ 11:18:54
URL: http://geireli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback