Igår visade jag mig naken för en främmande man

Ibland sitter det skyltar i omklädningsrummet på Valhallabadet med texten "Manlig arbetare i lokalen". Jag har aldrig sett nån manlig arbetare där (och jag har varit där väldigt många gånger), så jag bryr mig inte om dem längre, skyltarna alltså. Men så igår. Jag hade simmat och kom in i duschrummet och tog av badkläderna (och hade dessutom inte ens sett nån skylt). Då, just då stod han där, den manliga arbetaren. Jag hann inte reagera så snabbt, och min handduk låg en bit bort, men det var inte så himla pimsamt, jag var ju inte ensam direkt... Vilket trevligt jobb för honom egentligen, om han inte är gay då. Eller ja, det kan väl vara trevligt ändå. 
Nu kommer jag nog vara lite mer vaksam när skyltarna är uppsatta i alla fall. Men ju mer jag tänker på det, undrar jag varför, varför måste han jobba därinne när det är öppet? För det såg inte ut som att han lagade nåt akut, utan mer inspekterade ventilationen eller nåt... Mysko.

Kommentarer
Postat av: Blomman

Men är det så jävla hemskt då? Det är ju bara gött med lite naket!?

Puss!

2007-12-19 @ 08:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback