Jaaa!

JAG KOM IN! Jag blev antagen till Capellagårdens ekologiska trädgårdsodlingsutbildning. Så om jag vill kan jag flytta till Öland i början av mars! Imorgon ska jag kolla upp när man får besked från Enköping, och så ska jag avvakta VHS-svaret från Gävle som ska komma på måndag...

Jobbade hela dagen på Rävlandaskolan, mest i fyran (med de odrägliga monstren... och några änglar). Men de små barnen är roligare. En kille stod ute och kissade i en rabatt för att "det luktade bajs på toaletten".

Men fatta, jag kom in! Imorgon ska jag fira med att åka och klippa mig. Det kan ju bli katastrof, men just nu är jag så glad att det gör inget. Jag firade lite smått omedvetet inne på Ica förut (innan jag ens läst brevet). Det var en massa smakprover överallt, och helt plötsligt märker jag hur jag äter en pepparkaka med ädelost. Så himla gott, årets första. Finns risk för att det blir fler...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

GRATTIS!

Postat av: Anonym

Ja! Det är skitroligt att du kom in, fast du kommer ju flytta och de är inte lika roligt iofs.. Vad ska jag göra då?

2007-12-07 @ 13:29:49
Postat av: Mikkelkarine

I love guest books, keep up the good work!

2008-11-07 @ 14:22:47
URL: http://mikkelkarine.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback