Jag satt fast

Jag tror jag har kollat på TV ungefär trettio timmar denna helg... Fruktansvärt! Fyran har kört Bonde söker fru-maraton, och när jag började följa det kunde jag inte sluta. Det finns så många härliga irritationsmoment i den serien. Lena som pratar så sjukt konstigt att man vill slå henne lite grann (var kommer människan från!?), Jessica som är så blåst att man vill slå henne ännu hårdare (jag hoppas hoppas hoppas verkligen att hon är en fejk, och bara spelar dum!). Och tönt-Fredrik, med de äckliga ticsen och nervös-falsetten... Ett program i min smak helt enkelt. Håna håna håna.
Desutom har det ju varit julkalendern och Malcolm - ett geni i familjen och Itzhaks julevangelium och Simpsons och Family guy och Svensson Svensson och Babben och nån Shrek julvariant och julkonsert och Two weeks notice och Andra avenyn. Svårt att slita sig.
Som tur är (?) har jag varit lite magsjuk/matförgiftad, så jag har inte orkat göra nåt annat egentligen. Men nu får det vara nog, ikväll ska jag bara kolla på TV efter åtta! Ska träna lite istället och städa och packa finkläder till jul och tillverka en liten present...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu gör du mig ledsen, varför måste du anklaga dem, de är ju bara egna och härliga. Det är lite hemskt..

2007-12-18 @ 15:05:09
Postat av: Augustgunhild

Informative website! Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback