Jul 07

Vi hade det väldigt fint hos mormor den 23:e. Alla var där utom Linnea, som var sjuk :( Det är så kul att se hur kusinerna bara blir större och större för varje gång. Mycket mat och fika blev det, och så spelade vi Geni. Vi hann inte se på diabilderna som det var tänkt, lite trist... Blir en kväll efter nyår istället.

Sen var det julafton. Vi åkte till farmor vid lunchtid, lagade och åt en massa mat ihop, och jag gjorde en fin tårta. Det var precis som vanligt. Enda skillnaden var att det var andra katter där än det brukar, Eliin hade Pärlan med sig. Efter Kalle och fika drog vi oss hemåt. Bytte julklappar, det går väldigt snabbt nu för tiden, när man bara önskar sig pengar (självklart är jag glad för pengarna!)... Men jag fick en fin halsduk också, strumpor, och duschkräm från Bodyshop som luktar exakt som Schweppes Caribez :)
När vi sett Karl-Bertil och ätit gröt fick jag paltkoma av allt jag satt i mig. La mig och vilade en stund... och väcktes plötsligt av telefonen klockan tio. Jaja, julaftonskvällen är ändå så seg.

Idag tar jag det bara lugnt, ska ut och jogga sen, och laga middagen faktiskt (blir lite bortskämd här, dukat bord varje dag..) Nån film kanske jag hinner med också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback