Lucia

Hur kan ett ägg efter 15 minuter i kastrullen fortfarande vara löskokt?

Imorse var jag uppe mycket tidigt, åt frukost framför lucia-TV, jättemysigt. Sen åkte jag till jobbet tidigare än jag behövde, så jag hann se sexornas lussetåg också. Det var inte lika bra. De sjöng helt hackigt och såg sura ut. Och en tjej spelade synth ganska dåligt. Alla lärare sa "å, vad hon är duktig!", men det kan de omöjligt ha menat. Men fy vad taskig jag är, de är ju bara barn, och de är säkert tvingade att lussa dessutom...

Efter luciafirandet var det julpyssel och fritids hela dagen, jag blev garnbollsinstruktör.

Tråkigast idag 1: Flera av barnen petade mig i magen och frågade om jag skulle ha barn. (ÄR jag så stor?)
Tråkigast idag 2: Simmade efter jobbet. Det är inte roligt längre. Bara trångt. Hoppas det finns en simhall i Enköping som inte är så poppis, så jag kan ha den för mig själv!

Kommentarer
Postat av: Marcusrebekka

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback