Mellandagsrea

Idag har jag trängts med andra snåljåpar på Marieberg köpcentrum... Hittade inget av det jag hade tänkt mig (och glömde kolla efter en del), men det blev ett par snygga svarta byxor för hundrafemtio spänn! Mamma skjutsade mig dit, men jag åkte buss tillbaka. Det var också väldigt trångt. Första gången jag plankade på Länstrafiken. Varför har jag inte gjort det förut? Jag har nästan aldrig sett någon biljettkontrollant i Örebro. Jag har nog blivit mycket smartare under åren i Göteborg... 

På fredag ska jag kolla affärerna i stan, hoppas på större framgång där. Ska nog träffa Alexandra också, ska bli så kul!


Jag är rädd att jag tappat all kondition under helgen... Imorse tänkte jag jogga, men jag var så seg att jag fick gå största delen. Mina ben klarade ingenting, jag ville bara lägga mig i mossan bredvid stigen och dö. Men jag förstår inte. Det har ju gått så bra de senaste gångerna, jag har känt mig så himla hurtig. Och så går det bara inte längre. Mysko.


Och så är jag rädd att jag inte ska hinna fixa boende innan skolan sätter igång. Hittar ju inget... Nån som vill bo ihop med mig i Enköping eller Västerås, eller Uppsala kanske, i vår?


Annars är jag nog inte så rädd.


Kommentarer
Postat av: Sofi

Du kanske inte får i dig tillräckligt med protein och så för att kroppen ska orka träna så mycket? Eller jag vet inte....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback