Skåds etyder

Igår kväll var det etyd-redovisning på Wendelsberg, trevligt! Jag träffade Magnus en stund innan och gav honom sin julklapp och lite dåligt samvete för att han inte hade nån till mig (jag hade inte väntat mig nån... jo, lite kanske, men nej, jag känner honom). Vi kollade på första gruppen tillsammans, sen skulle han gå och förbereda de ettor han och Anna regisserade. Men jag blev inte ensam (varför tror jag alltid att jag ska bli ensam?). Träffade Stefan, Sofia och Towe :) Och Åsa gick det inte att vara ens liiite sur på, hon är för go för det... Etyderna var bra, Magnus och Annas också, fast de varnat för att den kunde bli katastrofal. Åsa spelade aggressiv elak mobbare med förlamade ben, så det var svårt att döma om hon var trovärdig. Men bra var hon, man blev nästan lite rädd...

Ska åka hem till Garphyttan idag, så nu ska jag packa packa packa... Jag har för mycket kläder kvar i slutet av väskan. Jag vet ju inte hur länge jag kommer stanna heller. Vad ska jag hitta på över nyår? Förslag?

Kommentarer
Postat av: Liza

Nyår i Örebro tycker jag!

2007-12-21 @ 17:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback