Tisdag

I Lisas bilddagbok stod att man skulle gå in på raggningsreplik.se, och slumpa fram just den raggningsreplik som ens kommande man/fru skulle använda sig av. För mig blev det: "Men kom igen nu då, din morsa gjorde det ju åt mig igår." Bra att veta inför framtiden.

Jag är helt slut. Joggade imorse för första gången efter förkylningen. Det var skithalt, så jag spände fötterna på nåt konstigt vis. Sen promenerade jag till Valhalla och simmade, utan att bli irriterad på någon, IGEN! Jag kanske har blivit en bättre människa? Gick och handlade på Ica Focus, vrålhungrig, inte så bra. Men det blev inte så mycket onödigt i alla fall. Nu sitter jag bara och degar. Jag skulle vilja veta vad det är som är så kul med Pantertanter.

Imorgon kan det komma brev från Capellagården...

Kommentarer
Postat av: Sofi

Pantertanter är BÄST! Speciellt Rose...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback