Allt är sol!

Okej, förlåt för igår... Jag är så himla humörig jämnt. Ärvt det av mamma kanske?

Nu är jag uppe igen. Den här dagen har varit jättebra! Anja tog guld nyss, jag har ätit mannagrynsgröt (lyx!) och det mesta känns bra. Jag var så glad på vagnen hem från Willys, att jag knappt brydde mig om att det var stopp vid Wieselgren. Anledning till denna vändning? Vet inte riktigt...

- Jag har inte sett en enda silverfisk idag, det är kanske därför. Igår kryllade det av dem, jag kröp runt och mosade dem med ett papper. Jag har hört nånstans att om man mördar en spindelmamma så blir det bara ännu fler spindlar. Hoppas att det är lögn, och att det inte gäller för silverfiskar. Erika, som jag hyr lägenheten av tycker jag ska lägga ut insektsgift i hörnen, men jag vill inte riskera att Bella äter upp det.  Men som sagt, jag utrotade kanske hela stammen igår...

- Solen har lyst hela dagen, och jag hade på mig mina gula skor. Visst, jag fick skavsår, men det var vår! Och det gjorde mig glad, fastän jag är höstmänniska.

- Mina floristdrömmar har blommat, jag har läst prospektet igen och längtar tills det blir min tur. Hoppas jag kan jobba hela våren och sommaren, och fixa lägenhet i Stenungsund sen. Men åttiotusen för ett år... det är en hel del pengar. Jag tänkte på en annan sak också... Om jag skulle söka konsulenttjänsten. Undrar om jag skulle ha nån chans, och om jag skulle klara det...? Då kunde jag jobba på Junis ett halvår när Johan är borta, och sen börja på Munkeröds i januari. Hmm... går det?

- Jag har träffat Sara, Josephine och Johan. Ätit lunch på Chalmers, fisksoppa (bara ett litet ben, pappa...). På kontoret skrev vi sen adresser på hundra kuvert och la hundra DÅM-brev i dem. Låter kanske inte så kul, men det var rätt så trevligt :)

Nu kommer snart Mange, då ska vi äta tacos, sånt gör man ju på fredagar... Recept finns i Lallys blogg ;)




Kommentarer
Postat av: Sofi

Flytta till Stenungsund? :O Vem ska då jag umgås med? :S

Postat av: åsa

vem är bella.. ?

2007-02-18 @ 15:00:20
URL: http://asakarin.blogg.se
Postat av: Christermai

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2010-06-24 @ 11:44:07
URL: http://christermai.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback