Bra torsdag

Igår var också en sån där oförskämt bra dag, just nu tar jag det nog lite för lugnt... Vi åt sen frukost och kollade på Killinggänget igen. Handlade och lagade mat, t.o.m. "secondo piatto" (eller hur det nu kan stavas...)
På eftermiddagen hade Magnus fotboll och jag gick och simmade. De två minuterna jag var hemma och hämtade badkläder hann jag se att jag fått en räkning från Plusenergi, 440 spänn! Jaja, det där får jag ta hand om sen... Var i alla fall svärdfisk i en halvtimma, sen köpte jag godis till mig och Mange :)
Vi såg Forrest Gump på kvällen, på Magnus rum... Vi har blivit så folkskygga nu under lovet när det bara varit vi på skolan, så nu när det dykt upp två personer till på internatet blir vi liksom lite störda. Töntigt.

Igår missade jag visst min tvättid, klantigt. Jag har hört att man kan förlora behörigheten till tvättstugan om man inte går dit då man bokat... Hoppas det är ljug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback