(Egentligen vill jag skriva varje dag)

Jiiiho, nu börjar Room Service, och sen blir det Extreme Home Makeover! Två timmars mys... Har chips också... Jag vet att jag inte skulle, men men. Så blev det i alla fall.

Jag träffade lilla Bella idag, hon var jättefin och busig. En tibetansk spaniel, sex månader. Tuggade på typ allt i lägenheten... särskilt på gosedjursmopsen. Åt lite jord ur en blomkruka också. Ska bli roligt att passa henne. Hon kommer hit på onsdag nästa vecka, då blir det lek!

Jag och Åsa hade Junis-filmkväll igår. Gick väldigt smidigt, trots sedvanligt tisdagskrångel (det händer ju alltid nåt oturligt) Filmen var kul också, "Madagaskar" :)

Efteråt sprang jag till Mölndalsbro, fick ont i halsen, åkte till Mölnlycke och åt semla med gullet. Just lööööve him! Och semlor...

Kommentarer
Postat av: Johan

Vi hittar nog nån som kan konkurera om min plats på kontoret =).. det sköter säkert ni i styrelsen utmärkt!

Postat av: Marre

Haha NEJ ! äter han på mopsen :O hahah gulligt ! hur länge ska du vara vakt ?

2007-02-11 @ 15:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback