Extrajobb?

Igår kom ett mejl från en tjej på min gata. Jag hade glömt det, men för ett tag sen svarade jag på en annons om att bli dagmatte till hennes hund några dagar i veckan. Nu skrev hon att det verkar bra, och vi ska ses efter helgen :) Hoppas, hoppas...

Citronen var söt. Det kändes lite mysko. Men nu kan man ju lura folk att man kan äta en hel citron utan att grimasera! Vilka som nu skulle uppskatta ett sånt trick... Junis-barnen!

Har delat ut reklamen, och är helt slut i kroppen. Måste stretcha nu.

Kommentarer
Postat av: Josse

Var det en sån där Sweetie, eller finns det nån annan slags söt citron? Coolt iaf! Åh, dagmatte till en hund, det vill jag också vara! Eller helst vill jag ha en egen, men det är ju lite jobbigt! Ha det fint! =) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback