Helgen

Melodifestivalkväll med Åsa och Mange i lördags. Jag tänkte att jag skulle heja på någon bra... men det fanns ingen. (Fast jag gillade Move litegrann...pinsamt.)
Det var trevligt ändå, och sen kollade vi på Amélie från Montmartre (tröttnar aldrig på den). Jag och Åsa kollade i alla fall. Magnus snarkade i soffan... Åt hundra kilo godis också, men nu är det slut med det! Idag började jag mitt nyttoliv (än en gång), ska bli av med sockerberoendet. Men aaarrrhhh, jag vill ha godis nu! Eller semla. 
Jobbade igår medan Mange stannade hemma hos mig och spelade Chetris. I fyra timmar! Måste ju vara skadligt... Men det gjorde ju inte mig nåt, det var bara mysigt att han var där när jag kom hem igen!

Idag har jag simmat med Sofi, vi är bäst! Och efter lunch gick jag på info-möte på Arbetsförmedlingen. Så himla mysigt att bara sitta och lyssna på nån som pratar. Jag vill gå i skolan igen... På torsdag ska jag träffa min handläggare och sen får vi se vad som händer.  

Om jag inte vill få sparken måste jag nog ta och jobba lite nu...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blir jag nyfiken..Hur går du iho iggisra med rave?? =)

2007-02-05 @ 19:40:47
Postat av: Johan Rapakko

Nu blir jag nyfiken..Hur går du iho iggisra med rave?? =)

Postat av: Johan Rapakko

Nu blir jag nyfiken..Hur går du iho iggisra med rave?? =)

2007-02-05 @ 19:41:27
URL: http://rapakko.blogg.se
Postat av: Johan Rapakko

jo..sorry..många inlägg där..bloggen dummar sig!

2007-02-05 @ 19:43:56
URL: http://rapakko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback