Jag har fått jobb...

Jo, det var sant... Börjar jobba på projekthuset på skolan måndag vecka nio. Jobba på Wendelsberg, knäppt...med eget skrivbord och telefon och grejer. Lite nervös nu. Men mest är jag glad över LÖNEN!

Idag på alla hjärtans dag har vi haft lill-lördag på skolan. Bakat bullar och kollat hela Percy Tårar-boxen. Mange lagade mat från sin italienska kokbok , igår också förresten. Han är habil :) Nu har han Vaktisbjörnpå besök, och de spelar gitarr i köket, mysigt...

Farmor ringde nyss, ville veta om jag levde. Kanske hör jag av mig lite för sällan.... Själv hade hon varit på Ålandskryssning. När jag frågade om det var trevligt sa hon att hon inte tycker det är särskilt trevligt egentligen (hon åker ganska ofta), utan hon åker bara för att handla hudkrämer i Taxfree-butiken. "De är flera hundra kronor dyrare i stan"... Men borde det inte bli lika dyrt eller dyrare ändå, jag menar resan kostar väl? Jag förstår henne inte alltid...

Kommentarer
Postat av: Dan

Grattis Anna! Rätt skönt att få jobb eller? =)
Hoppas du haft en trevlig alla hjärtans dag!
//Dan

2007-02-14 @ 22:20:33
Postat av: alexandra

Men gumman va kul.. men tisdag, kan inte då...=( hur länge stannar du?? o när kommer du??? onsdag då kan jag... =) Vore ju super kul om du kunde komma då... Hoppas du hade en bra alla hjärtans!!! Grattis till jobbet!

Postat av: åsa

vavavava? vad är det förett jobb? vi skulle ju bli juniskonsulenter tillsammans?! eller nej. men grattis, tulipaner och hurra! en riktig lön? fint som snus!

2007-02-18 @ 14:56:04
URL: http://asakarin.blogg.se
Postat av: Marre

Haha nej vem förstår sig på våran farmor ! ;D

2007-02-21 @ 11:13:17
Postat av: Elin

Men, vad för jobb? på wendelsberg... cooolt :D Kram

2007-03-02 @ 15:13:24
URL: http://eerdal.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback