Lite uppåt...

Humöret flyttade upp sig några centimeter förut, bara så ni vet... Slå till mig när jag klagar så där på min situation! Jag har det ju skitbra! Egentligen. Vet inte varför jag ska hålla på...
Jag träffade Vaktisbjörnen förut på bussen. När vi svängde upp till Säteriet suckade jag och tyckte det var jobbigt... fyra onödiga extraminuter på bussen! Men jag fick mig en liten tankeställare när vi började prata om Björns farmors stackars familj med nio barn som fick åka skidor tre mil varje dag till och från skolan när de var små. Och "barnen i Afrika"...
Det är inte synd om mig alls. Ju.

På jobbet nu igen, har tagit med mig min egen dator, så nu kan jag sitta på mitt kontor (och inte i elev-datasalen) och då känns det lite roligare.
När jag kom hit hängde en papperskasse på dörrhandtaget, med en SEMLA i! Ok, den var gjord av en fralla men jättegod i alla fall...

Jag har inga gardiner på kontoret, skulle kanske sätta upp nåt så det blir lite hemtrevligt... Det ekar, som det är nu. Å, ja, de fina djungelgardinerna som bara ligger hemma och skräpar!

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag tycker det är coolt att du bor i vita villan nu! =D

Postat av: Sofi

Men öörk, menar du att det var en fralla med grädde på? Fy vad äckligt...

2007-02-28 @ 22:33:34
URL: http://www.nogg.se/roxtar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback