På jobbet

Det är ganska komiskt att jag kontrollerar mitt eget distrikt... Jag ringer till personerna på den gatan där jag delar ut reklam, och frågar om de fått den, sen sätter jag ett Ja-kryss i registret. Eftersom jag är hederlig (och mesig) delar jag ju ut reklamen som jag ska, men rent teoretiskt borde jag ju kunna  strunta i det, och kryssa i Ja direkt...

Skitjobb, för övrigt. Jag lämnade en arbetsförmedlings-blankett till arbetsgivaren förra veckan, och idag tänkte jag få tillbaka den ifylld och klar. Men icke. Nej, hon hade lagt den underst i en pappershög och glömt den. Suck. Jag hatar SDR och deras dåliga koll. Jag borde vara chef här, då skulle de få se på förändring...

Kommentarer
Postat av: Sigvegabrielle

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback