Slut på lovet

Nu är världens bästa sportlov över. Det känns i alla fall som om jag också har haft lov nu, har varit så kul och slappt och bra. Hängt på ett ödsligt Wendelsberg, sett filmer, och Melodifestivalen (vad bra det var igår! Ja, bra är kanske att ta i, men i jämförelse med de andra deltävlingarna...) 
Vi var lite kulturella häromdagen också, gick på museum (fast Mangan tyckte inte man kunde kalla Naturhistoriska för kultur...) Vi hade med oss te i en termos (med mjölk som skar sig, äckligt) och bullar. Jättemysigt.
Men nu är det slutmyst. Imorgon åker jag till Örebro på UNF-årsmöte med en förening jag glömt att jag är med i, och sen blir det JUNIS-läger i Kilsbergsgården några dagar. Snö, termobyxor, tjugo barn och tolv ledare, kan nog bli ganska roligt ändå...
Nu måste jag ringa och störa lite folk och fråga om de fått sin reklam i helgen. Fantastiskt jobb man har va?

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag fick jobba länge för att få till det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback