Torsdagen

Tar det tråkiga först; inga biljetter idag heller. Suck.

Jag och PopSofi badade imorse (jag försov mig såklart och åt frukosten springandes till hållplatsen, och fick smör på kinden och satte moroten i halsen).
Typ åtta tanter tog först upp nästan halva bassängen, men de försvann så jag hann aldrig bli irriterad. Det är nog bra att åka och simma ihop med någon, för då behöver jag ju inte kväva ilskan. Jag menar då kan jag ju peka och sucka högt och så... Man verkar så konstig om man gör det för sig själv.
Imorgon ska vi fortsätta med den goda vanan.

Har annars städat hela dagen. Intressant.

Ska möta fotbollshunken på korsvägen om en timma, hoppas han blir glad för tröjan ändå... Men som sagt, den kanske inte alls är bra. Varför är jag så nojjig för en sån sak? Töntigt.


Kommentarer
Postat av: Sofi

PopSofi, vem är det? :O

Postat av: Anna

En bra kompis bara... :)

2007-02-02 @ 22:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback