Vita lådan

När jag väl fått ett jobb, varför ska jag då ha ångest över det?
Nu har jag jobbat i två och en halv dag med projekt "Vita lådan"...(nån annan än nånannan som tycker det låter lite fånigt?)
Känner mig i alla fall redan stressad. Sture vill att jag ska ut på första besöken redan nästa vecka. Hack-ack-ack-acka tänder! Än så länge har jag bara plockat fram en del ANT-material jag ska ha med mig, och skaffat mejladresser till olika rektorer i Göteborg. Sen är det väl bara 48 kommuner kvar... Jag har inte riktigt hittat min plats än. Men jag kommer nog in i det. Snart.
Ikväll ska jag med Anneli till Lerum. Vi ska gå på föräldramöte. Känns ju...nödvändigt. Kanske kan odla nån liten kontakt på den skolan. Och få fika...

Jag har tappat allt.
Ser inga mysiga detaljer i vardagen mer. Det är nåt som inte stämmer. Vill inte att det ska vara så här, men jag vet inte heller hur jag vill att det ska vara. Jag hatar vintern, hoppas den är slut snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback