What a lovely way alltså...

Försöker bli peppad av Doris, men det går inte så bra... 
Det är ångestdag. Var på arbetsförmedlingen imorse och träffade en ung och virrig handläggare. Hon visste inte vad skillnaden mellan barnskötare och förskollärare var. Hon drog ur sladden till sin dator helt plötsligt, sa att hon trodde det var skrivarsladden. Hon sprang ut och in på kontoret och hämtade typ ett papper i taget. Hon gjorde mig deppig genom att säga att floristgrejen inte är nån bra satsning, typ "du kommer ändå inte hitta jobb som det"... Ska på studievägledning den 27:e, långt dit. Hinner nog hänga mig innan dess.  
Ok, det finns väl de som har det värre kanske, men det känns bra att tycka lite synd om mig själv just nu... Systern (som ett exempel på misslyckanden) har visst kommit hem från Miami redan, tre månader blev tre veckor. Tragiskt... Men jag fattar att den där sykfamiljen var outhärdlig.
Nu är det nog meningen att jag ska göra jobbansökningar. Okej då.
Sen i eftermiddag är det styrelsemöte. Fast det fattas väl bara att jag har tagit fel på datumen.
Å, vad positiv jag är!

Kommentarer
Postat av: Marre

Kom igen nu ! ryck upp dig ! de brukar du va bra på ! hoppas de ordnar sig me allt. du blir nog på bättre humör när de kommer in en hund i huset :D pöss

2007-02-11 @ 15:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback