Apmysigt

Jag myser på Wendelsberg ikväll. Mange är tyvärr på äventyr med klassen (de skulle kidnappa en kille som fyller år), men jag klarar mig... Har kollat på Gokväll och druckit grönt te med en Karin som säger att Bromölla ligger i Blekinge (och ändå är hon själv skåning!)

Sofi ringde förut och berättade dagens roligaste hissgrej... ja, hon bloggar säkert själv om den.


Nu lyssnar jag på Apan. Inte så värst bra. Men så är jag väl inte så värst mycket hiphopare heller.

Dagens lunch (eller som farmor stavar det; lurns): En riven morot med korvstroganoff. Och sen en apelsin som visst var rutten på ena sidan. Gott? Sådär... Mättande? Inte särskilt. Men jag fick ju pasta grecia av min italian stallion igår, så jag är nöjd.

Imorgon är det Rocky lll, den får jag inte missa! Synd att Sofi åkt bort/hem, hon hade nog velat se den :)


Kommentarer
Postat av: Sofi

Klart jag bloggar om det, det är ju det pinsammaste jag varit med om! :S Åh, jag glömde helt bort Rocky III, vi får se Rocky IV nästa helg istället ;P

Postat av: Anna

Klart att vi ska!

2007-01-26 @ 18:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback