Framtidsplanering

Snart ska jag bli florist!
Planen:
Jobba i vår och sommar. Okej, först skaffa ett jobb, vilket som helst, sen jobba sketamycket... Jättejättejättesparsam ska jag vara, inte handla nåt onödigt. Jag ska bo kvar i Göteborg så jag kan träffa Mange och Åsa och Sofi (guldisarna) och inte bli ensam och deppig. Får skaffa en annan lägenhet innan juli, det borde gå...
Till hösten börjar jag plugga på nån floristkurs, jag ska söka alla som finns, hoppas jag kommer in på den i Göteborg, Alingsås eller Munkeröd. Under studietiden extrajobbar jag och får lite pengar. Men jag måste ta CSN-lån också.
Vuxenutbildningarna är inte mer två, tre terminer så sen är jag snart klar... Då skaffar jag ett kul jobb i en blomsteraffär eller på Botaniska och lever lycklig och rik och bekymmersfri i alla mina dar.

Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Marre

Det låter ju super ! Hoppas att det blir så ! Jag håller tummarna för de. Hade hade

2007-01-08 @ 12:17:39
Postat av: Anna

Bra att ha ditt stöd, Gullmar!

2007-01-08 @ 12:26:53
Postat av: Alexandra

Låter super bra det där du... Lycka till!!!

2007-01-08 @ 12:41:12
Postat av: Sofi

Haha, jag läste först fel, trodde det stod "Snart ska jag bli fjortis" :) Menmen, bra plan i alla fall!

Postat av: * * F i o r e l l a * *

hallo.
jag funderar också på att söka till munkeröds floristutbildningar. har du sökt ännu?

2007-06-13 @ 12:22:42
URL: http://fiorella.3w.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback