Fredrik-dagarna, kap 1

Örnen har landat... jag hämtade honom vid Swebussarna förut idag och vi har redan hunnit åka läskig spårvagn, äta köttfärssås och surfa på grannarnas Internet. Nu måste vi snart gå och köpa äppelmos.
 
Jag tror aldrig jag blivit svettig av att skära bröd förut...fram tills idag! Schweizerbröd, köp aldrig det, sååå segt! Jag borde bli lite mer som Alex, baka och fixa själv...

Mange och jag tog en långlångpromenad i Mölnlycke igår, körde vår egen variant på Så ska det låta, gick till en annan värld och köpte fika. Totalt sju innebandybollar hittade vi längs vägen. Jag köpte åtta tandborstar för tio spänn.

Idag var det jobbigt i simhallen, jag var inte snabbast! Men inte långsammast heller, (det fanns riktiga sniglar med) så jag var ju tvungen att köra om och då krockade jag med nån snabb... åhhh. Egen bassäng, NU!

Idag var också de röda baskrarnas dag, jag såg tre på bara några minuter.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

mmmm äpplemos e viktigt! Jag förstår inte den ahär lingongrejen. Alla välfuntade människor borde kunna komma överrens om att lingon är äckliga. Förrästen våxer de på små ris - lingonris - i skogen, hur frech e de? När ja ska simma kommer ja simma så jefla fort ba såre vet ;P ööööööööh om mina badbyxor passar. Ja har inte provat dem sedan sommaren 05!
Och tack grannarna för internet! Men lite segt e de ja tycker att de lunde fixa lite bättre asså. Jag tycker att vi ska skicka ett brev till dem och klaga lite :P

2007-01-17 @ 14:20:55
Postat av: Anonym

Haha men baskrar är ju trevliga! vår farmor har ju ett par..... Det kan inte vara nån kvalité på dom tandborstarna inte ;)
Hade bra syster !!

2007-01-17 @ 17:44:45
Postat av: Alexandra

Haha.. Ja du får börja baka som jag... du hittar ju recept på min blogg...;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback