Fredrik-dagarna, kap 3

Jag har hittat en webbradiokanal som heter SR Bubbel och som spelar "barnmusik" 06.00 till 20.00 varje dag... Haha, de har en väldigt intressant blandning på låtarna. Nyss var det "Jag fångade en räv..." med Snövit-dvärgarna, och nu spelas Barbados "Världen utanför". Och nu blev det Rövarnas sång (den där "...både Kasper och Jesper och Jonathan")

Apropå Jonathan... Fredde är på dejt med honom igen, så det är väl nu jag borde ta tillfället i akt och diska, när jag är själv. Snart.
Vi simmade i förmiddags, jag blev bara liiite irriterad på två kvinnor som simmade i bredd. Och sen en kille som hade badmössa. Mest just för att han hade badmössa. Eller ja...bara för att han hade det.

Annars är det SDR som gör mig surast just nu. Varför är de så dåligt organiserade?! Jag ska ju dela ut reklam imorgon, trycksakerna skulle kommit igår, men de har inte dykt upp än. Och så ringde den ansvariga och sa att de har råkat lämna några papper som jag skulle ha, till nån annan. Suck...

Kommentarer
Postat av: Rayanhedda

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback