Fredrik-dagarna, kap 4

Puh! Nu är jag klar med utdelningen... Det gick ganska bra, förutom att jag imorse överraskades av att det såg lite annorlunda ut utomhus. Något vitt, blött och kallt trillade ner från himlen. Jag får för mig att jag sett det förr, men det var så länge sen att jag inte minns vad det är...

Igår kväll gick jag och Fredrik till Sofi och satte oss i soffan bland katthåren. Vi såg Så ska det låta (och nej, jag förstår fortfarande inte charmen med det programmet), och Little Britain (det är kul!). Fredde skrev i Sofis bekännelsebibel och så såg vi på snusk-Pingu. Liiiite godis åt vi kanske också...
Sen blev det film, Rocky ll (som var precis som den första, mysig. Stallones entoniga stämma ger liksom ett inre lugn...) och Battle Royale. Jag tror att jag drömde om den sista filmen efteråt, men nu kommer jag inte ihåg riktigt vad (och det är väl lika bra, Olle? Men det var säkert helt sjukt!)
 

Kommentarer
Postat av: Olle The Fu

Lääätt att den var! Du verkar fan leva ljuva livet nu för tiden din lilla loppa;)

Postat av: Anthonyellinor

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2008-09-11 @ 10:42:07
URL: http://anthonyellinor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback